Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2015

REVIEW!Maybelline New York the colossal go extreme volum/Lash sensational (lash mutliplying mascara)

Γεια σας! τι κάνετε; επέστρεψα σήμερα με ένα review στις μάσκαρα (ή μάσκαρες όπως θέλετε μπορείτε να τις πείτε) της Maybelline την the colossal go extreme volum' και την lash sensational.

1.Maybelline the colossal go extreme volum':



Αρχικά,να αναφέρω ότι το βουρτσάκι από αυτή την μάσκαρα είναι τρίχινο και αρκετά χοντρό, προσωπικά μου αρέσουν τα πλαστικά βουρτσάκια γιατί νομίζω ότι γραπώνουν καλύτερα τις βλεφαρίδες μου με αποτέλεσμα να αφήνουν πιο πολύ προϊόν και να κάνουν πιο έντονο το αποτέλεσμα.Με το συγκεκριμένο βουρτσάκι εγώ λερώνομαι πάντα πράγμα που προσωπικά με ενοχλεί γιατί μπορεί να μου χαλάσει το μακιγιάζ.

Πριν την χρήση:
Να πω ότι οι βλεφαρίδες μου είναι μακριές όμως δεν είναι πυκνές.


Μετά την πρώτη στρώση:

Όπως βλέπετε με την πρώτη στρώση η μάσκαρα μου δίνει περισσότερο μήκος αντί για όγκο αλλά εμένα μου αυτό γιατί δεν θέλω να έχουν πολύ όγκο.Τέλος δεν κολλάει τις βλεφαρίδες μεταξύ τους και δίνει στις βλεφαρίδες έναν αρκετά καλό διαχωρισμό.

Δεύτερη στρώση:












Με την δεύτερη στρώση η μάσκαρα δίνει περισσότερο όγκο και τείνει να τις κολλάει λίγο μεταξύ τους.Σε γενικές γραμμές αυτή η μάσκαρα δεν δίνει ένα καθημερινό-φυσικό αποτέλεσμα αλλά ένα δραματικό-βραδινό θα το έλεγα.Η συγκεκριμένη μάσκαρα αφαιρείτε εύκολα δηλαδή δεν θέλει πολύ τρίψιμο ή κάποιο αδιάβροχο προϊόν για την αφαίρεσή της.Τέλος, την έχω αγοράσει από τα hondos center και η αρχική της τιμή είναι:12,95Ε αλλά εγώ την είχα πάρει με έκπτωση στα 4,99Ε.Μπορείτε να την βρείτε πιο οικονομικά σε κάποιο onlline κατάστημα. link: http://www.ishoponline.gr/maybelline-mascara-the-colossal-volum-express-glam-black-10-7ml.html

2.Lash sensational (lash multiplying mascara):


Το βουρτσάκι από αυτή τη μάσκαρα είναι πλαστικό και ιδιαίτερο γιατί έχει μια καμπύλη η οποία γραπώνει όλες τις βλεφαρίδες ακόμα και τις πιο μικρές .Το βουρτσάκι αυτό δεν λερώνει όπως στην προηγούμενη μάσκαρα  αλλά η σύσταση της είναι πολύ υγρή και δεν στεγνώνει γρήγορα οπότε θέλει λίγη προσοχή.

Πριν την χρήση:

Μετά την πρώτη στρώση:

Όπως βλέπετε η μάσκαρα  αυτή από την πρώτη στρώση δίνει πολύ μήκος και κολλάει τις βλεφαρίδες μεταξύ τους .Όπως αναφέρει και η ίδια η μάσκαρα δίνει το εφέ βεντάλιας το οποίο μου αρέσει πολύ για βράδυ.

Μετά την δεύτερη στρώση:

Με την δεύτερη στρώση η μάσκαρα δίνει πολύ μήκος και λίγο όγκο.Όπως βλέπετε κολλάει αρκετά τις βλεφαρίδες μεταξύ τους.Σε γενικές γραμμές και αυτή η μάσκαρα έχει πολύ έντονο αποτέλεσμα.Σε αντίθεση με την άλλη αυτή η μάσκαρα δεν αφαιρείτε τόσο εύκολα.Τέλος, εγώ την έχω αγοράσει από τα hondos center στην τιμή των 12,45Ε όμως μπορείτε να το βρείτε πιο οικονομικά σε κάποιο online κατάστημα . link:http://mondocosmetico.gr/index.php?route=product/product&path=61_264&product_id=893814



Ευχαριστώ πολύ που διαβάσατε αυτό το post! Θα τα πούμε σύντομα με ένα καινούριο!

Φιλάκια πολλά! DM xx 
Email:beautybbydm@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου